Lediga jobb som Inköpsassistent i Varberg

Se lediga jobb som Inköpsassistent i Varberg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Varberg som finns hos arbetsgivaren.

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Okt 12    Iduna AB    Inköpsassistent
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!   I den breda rollen kommer du arbeta i silverteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning och inleveranser. Du kommer även bistå produktchefen i det löpande arbe... Visa mer
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!
 
I den breda rollen kommer du arbeta i silverteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning och inleveranser. Du kommer även bistå produktchefen i det löpande arbetet med sortimentsutveckling såsom artikel- och prisadministration, hålla våra system uppdaterade med produktinformation, hantera produktprover och hålla våra utställningslokaler på topp! I rollen ingår även daglig kontakt med internationella leverantörer, butiker och marknadsavdelningen. Därav är det viktigt med en god kommunikationsförmåga och goda kunskaper i svenska och engelska.
 
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa uppgifter, är flexibel och kan arbeta i ett högt tempo. Har du kunskaper i Excel, Relex, AX Microsoft Dynamics och Power BI är det meriterande. Har du intresse för mode och smycken är detta ett plus!
 
Du kommer ha ett tätt samarbete med produktchef, övriga produktassistenter samt andra avdelningar, därav är det viktigt med en positiv inställning samt ha lätt för att arbeta med andra människor.
 
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 
 
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Varberg och är ett vikariat på 100% i 6 månader, med stor chans till förlängning.




Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Feb 12    Iduna AB    Inköpsassistent
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!   I den här breda rollen kommer du arbeta i silverteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning, inleveranser samt upprätta orderberäkningar och kalkyleringar. Du ... Visa mer
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!
 
I den här breda rollen kommer du arbeta i silverteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning, inleveranser samt upprätta orderberäkningar och kalkyleringar. Du kommer även bistå produktchefen i det löpande arbetet med sortimentsutveckling såsom artikel- och prisadministration, hålla våra system uppdaterade med produktinformation, hantera produktprover samt hålla våra utställningslokaler på topp! I rollen ingår även daglig kontakt med internationella leverantörer, butiker och marknadsavdelningen. Därav är det viktigt med en god kommunikationsförmåga och goda kunskaper i svenska och engelska.
 
Vi söker dig som har en relevant utbildning samt 1-3 års erfarenhet. Du har stor vana att arbeta med siffror, har erfarenhet av administrativa uppgifter, är flexibel och kan arbeta i ett högt tempo. Har du kunskaper i Excel, Relex, AX Microsoft Dynamics och Power BI är det meriterande. 
 
Du kommer ha ett tätt samarbete med produktchef, övriga produktassistenter samt andra avdelningar, därav är det viktigt med en positiv inställning samt ha lätt för att arbeta med andra människor.
 
Tjänsten avser ett vikariat på heltid under 6 månader, med stor chans till förlängning.
 
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 




Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Nov 30    Iduna AB    Inköpsassistent
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!   I den här breda rollen kommer du arbeta i guldteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning, inleveranser samt upprätta orderberäkningar och kalkyleringar. Du ... Visa mer
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!

 

I den här breda rollen kommer du arbeta i guldteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning, inleveranser samt upprätta orderberäkningar och kalkyleringar. Du kommer även bistå produktchefen i det löpande arbetet med sortimentsutveckling såsom artikel- och prisadministration, hålla våra system uppdaterade med produktinformation, hantera produktprover samt hålla våra utställningslokaler på topp! I rollen ingår även daglig kontakt med internationella leverantörer, butiker och marknadsavdelningen. Därav är det viktigt med en god kommunikationsförmåga och goda kunskaper i svenska och engelska.

 

Vi söker dig som har stor vana att arbeta med siffror, har erfarenhet av administrativa uppgifter, är flexibel och kan arbeta i ett högt tempo. Har du kunskaper i Excel, Relex, AX Microsoft Dynamics och Power BI är det meriterande. 

 

Du kommer ha ett tätt samarbete med produktchef, övriga produktassistenter samt andra avdelningar, därav är det viktigt med en positiv inställning samt ha lätt för att arbeta med andra människor.

 

Tjänsten är en Tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.

 

Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 

 

 


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Maj 18    Iduna AB    Inköpsassistent
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!   I den breda rollen kommer du arbeta i diamantteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Du kommer arbeta med varierande administrativa uppgifter, där du bistår produktchefen i det löpande arbetet med sortimentsutveckling såsom artikel- och prisadministration,  h... Visa mer
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!
 
I den breda rollen kommer du arbeta i diamantteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Du kommer arbeta med varierande administrativa uppgifter, där du bistår produktchefen i det löpande arbetet med sortimentsutveckling såsom artikel- och prisadministration,  hålla våra system uppdaterade med produktinformation, hantera produktprover och hålla våra utställningslokaler på topp! I rollen ingår även daglig kontakt med internationella leverantörer, butiker och marknadsavdelningen. Därav är det viktigt med en god kommunikationsförmåga och goda kunskaper i svenska och engelska.
 
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa uppgifter, är flexibel och kan arbeta i ett högt tempo. Har du kunskaper i Excel, Relex, AX Microsoft Dynamics och Power BI är det meriterande. Har du intresse för mode och smycken är detta ett plus!
 
Du kommer ha ett tätt sammarbete med produktchef, övriga produktassistenter samt andra avdelningar, därav är det viktigt med en positiv inställning samt ha lätt för att arbeta med andra människor.
 
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innnan sista ansökningsdag.
 
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontror i Varberg och är en tillsvidareanställning om 100% med 6 månaders provanställning.


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Sep 26    Iduna AB    Inköpsassistent
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!   I den breda rollen kommer du arbeta i silverteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning och inleveranser. Du kommer även bistå produktchefen i det löpande arbe... Visa mer
Är du en driven och noggrann administratör som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då är du välkommen att söka till oss!
 
I den breda rollen kommer du arbeta i silverteamet, där du kommer vara delaktig och kunna påverka hur vi arbetar samt vilka produkter vi erbjuder våra kunder! Din främsta uppgift kommer vara att sköta orderläggningen för ett antal leverantörer, leveransbevakning och inleveranser. Du kommer även bistå produktchefen i det löpande arbetet med sortimentsutveckling såsom artikel- och prisadministration, hålla våra system uppdaterade med produktinformation, hantera produktprover och hålla våra utställningslokaler på topp! I rollen ingår även daglig kontakt med internationella leverantörer, butiker och marknadsavdelningen. Därav är det viktigt med en god kommunikationsförmåga och goda kunskaper i svenska och engelska.
 
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa uppgifter, är flexibel och kan arbeta i ett högt tempo. Har du kunskaper i Excel, Relex, AX Microsoft Dynamics och Power BI är det meriterande. Har du intresse för mode och smycken är detta ett plus!
 
Du kommer ha ett tätt samarbete med produktchef, övriga produktassistenter samt andra avdelningar, därav är det viktigt med en positiv inställning samt ha lätt för att arbeta med andra människor.
 
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 
 
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Varberg och är ett vikariat på 100% i 6 månader, med stor chans till förlängning.




Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

Produktsupport

Ansök    Jun 16    Derome AB    Inköpsassistent
Derome är en växande koncern som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden, långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Vi är 2 800 medarbetare och har en omsättning på 11 miljarder kronor. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att utvecklas. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi värdesätter ett hälsosamt arbetsliv med ett... Visa mer
Derome är en växande koncern som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden, långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Vi är 2 800 medarbetare och har en omsättning på 11 miljarder kronor.

Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att utvecklas. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi värdesätter ett hälsosamt arbetsliv med ett öppet, positivt och inkluderande arbetsklimat. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna och därför arbetar vi kontinuerligt med kompetensutveckling och närvarande, engagerande ledarskap för att vi tillsammans ska bidra till vår vision. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av vårt företag.

ARBETSUPPGIFTER
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med produktinformation och söker nu nästa utmaning i karriären? Är du dessutom noggrann i ditt arbete och finns tillgänglig för start omgående? Då kan det vara dig vi söker för rollen som produktsupport!

Som produktsupport tillhör du avdelningen Supply Chain och arbetar i team med produktchef. I din roll ansvarar du för att assistera din produktchef med löpande uppgifter kring inköpsprocessen så som sortimentsplanering, berkning, datavalidering och ärendehantering.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
· Nära samarbete med Deromes produktchefer inom flera produktsegment
· In- och utfasning av produkter och artiklar i Deromes sortiment
· Validera och berika prisinformation för Deromes artiklar
· Kvalitetssäkra artikeldata från Deromes leverantörer och externa produktdatabaser
· Berika artiklar och produkter för Deromes e-handel och affärssystem
· Stötta kollegor, kunder och leverantörer i frågor som rör produkt- och artikeldata via ärendehanteringssystem
av nya artiklar och leverantörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en högskoleutbildning eller motsvarande med inköpsinriktning samt ett par års erfarenhet från arbete med inköpsadministration, goda kunskaper i Microsoft Excel samt erfarenhet av PIM-system.

För att lyckas i rollen ser vi att du tar ett stort eget ansvar, är lösningsorienterad och kommunikativ. Du är idérik och trivs i en snabbfotad organisation under uppbyggnad. Du trivs med att arbeta i team och ser det som en självklarhet att hjälpa och supportera kollegor. Du är självgående, strukturerad och kan prioritera och organisera ditt arbete på egen hand.



ÖVRIG INFORMATION
Vi erbjuder dig en spännande tjänst på en nystartad avdelning med goda möjligheter att utvecklas vidare inom koncernen. Derome drivs av en vinnarkultur och tror att ett effektivt och strukturerat arbete är en nyckel och framgångsfaktor för framtiden i kedjan från skog till färdigt hus.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Placering är vid vår anläggning i Varberg.
Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 3 juli eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten.

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser



Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar samt på våra maskinuthyrningsdepåer i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana ? tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på derome.se Visa mindre

Inköpsassistent / ekonomiassistent

Ansök    Feb 28    Vartex AB    Inköpsassistent
Är du en person som tycker om blandade administrativa uppgifter som exempelvis inköp, logistik, leverans bevakning samt enklare ekonomiska uppdrag? Då kan du mycket väl vara rätt person för oss. Vartex är ett grossistföretag i Varberg som arbetar med träningsprodukter för såväl hemmet samt för gym och även med MC-tillbehör. Vi gör idag inköp från leverantörer i Asien samt från hela Europa så du behöver vara bekväm med engelska i såväl tal som skrift. Om d... Visa mer
Är du en person som tycker om blandade administrativa uppgifter som exempelvis inköp, logistik, leverans bevakning samt enklare ekonomiska uppdrag? Då kan du mycket väl vara rätt person för oss.
Vartex är ett grossistföretag i Varberg som arbetar med träningsprodukter för såväl hemmet samt för gym och även med MC-tillbehör.
Vi gör idag inköp från leverantörer i Asien samt från hela Europa så du behöver vara bekväm med engelska i såväl tal som skrift. Om du dessutom behärskar Tyska så är det meriterande - men det är inget krav.
Tjänsten består av sedvanliga inköps uppgifter, bevakning av inkommande leveranser, utlandsbetalningar, matchning av fakturor, inleverans av inkommande gods samt regelbunden kontakt med fabriker och leverantörer.
Vi är idag 7 personer på företaget i ett väl fungerande team som alla stöttar varandra i våra olika arbetsuppgifter.
Kontakta oss för vidare frågor om tjänsten - eller skicka ett mail med din ansökan.
Vi tillämpar löpande tillsättning så skicka in din ansökan redan idag. Visa mindre

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Apr 12    Iduna AB    Inköpsassistent
IDUNA söker Produktassistent   Nu söker vi dig som gillar att organisera, strukturera och som har koll på inköpsprocessens alla delar.  I den här rollen kommer du jobba brett med en rad olika arbetsuppgifter inom området och i tätt samarbete med produktchefen skapa förutsättningar för lyckade inköp av vårt silversortiment.  Du kommer bland annat jobba med artikelunderhåll, leveransbevakning, prisjusteringar, orderhantering, operativt inköp samt en hel del ... Visa mer
IDUNA söker Produktassistent
 
Nu söker vi dig som gillar att organisera, strukturera och som har koll på inköpsprocessens alla delar. 
I den här rollen kommer du jobba brett med en rad olika arbetsuppgifter inom området och i tätt samarbete med produktchefen skapa förutsättningar för lyckade inköp av vårt silversortiment. 
Du kommer bland annat jobba med artikelunderhåll, leveransbevakning, prisjusteringar, orderhantering, operativt inköp samt en hel del kontakter med våra leverantörer.
 
För att lyckas i rollen ser vi att du är administrativt duktig, har förmågan att prioritera och leverera till satta deadlines. Vi utgår att du behärskar office och är en fena på excel. Att du är kommunikativ, har lätt för att uttrycka dig både i tal och skrift både på engelska och svenska tar vi för givet. 
 
Som vår kommande kollega har du skaffat dig några års praktiks erfarenhet av liknande arbetsuppgifter gärna från Retail. Är du dessutom intresserad av mode och trender är det ett extra plus
 
Vi söker dig som är mycket noggrann, kvalitetsmedveten och driven. Så vi letar efter en klipsk, snabblärd, ödmjuk och härlig person som älskar att skapa ordning och reda. Vår kommande kollega är informationssökande och lyhörd för sin omgivning. Teamet är viktigt likaså att bidra till god stämning och positivitet och att du har en ”Can do” attityd är för oss självklart.
 
Tjänsten är ett föräldravikariat med möjlighet till förlängning.
 
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.




Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

IDUNA söker Produktassistent

Ansök    Maj 11    Iduna AB    Inköpsassistent
IDUNA söker Produktassistent   Nu söker vi dig som gillar att organisera, strukturera och som har koll på inköpsprocessens alla delar.  I den här rollen kommer du jobba brett med en rad olika arbetsuppgifter inom området och i tätt samarbete med produktchefen skapa förutsättningar för lyckade inköp av vårt silversortiment.  Du kommer bland annat jobba med artikelunderhåll, leveransbevakning, prisjusteringar, orderhantering, operativt inköp samt en hel del ... Visa mer
IDUNA söker Produktassistent
 
Nu söker vi dig som gillar att organisera, strukturera och som har koll på inköpsprocessens alla delar. 
I den här rollen kommer du jobba brett med en rad olika arbetsuppgifter inom området och i tätt samarbete med produktchefen skapa förutsättningar för lyckade inköp av vårt silversortiment. 
Du kommer bland annat jobba med artikelunderhåll, leveransbevakning, prisjusteringar, orderhantering, operativt inköp samt en hel del kontakter med våra leverantörer.
 
För att lyckas i rollen ser vi att du är administrativt duktig, har förmågan att prioritera och leverera till satta deadlines. Vi utgår att du behärskar office och är en fena på excel. Att du är kommunikativ, har lätt för att uttrycka dig både i tal och skrift både på engelska och svenska tar vi för givet. 
 
Som vår kommande kollega har du skaffat dig några års praktiks erfarenhet av liknande arbetsuppgifter gärna från Retail. Är du dessutom intresserad av mode och trender är det ett extra plus
 
Vi söker dig som är mycket noggrann, kvalitetsmedveten och driven. Så vi letar efter en klipsk, snabblärd, ödmjuk och härlig person som älskar att skapa ordning och reda. Vår kommande kollega är informationssökande och lyhörd för sin omgivning. Teamet är viktigt likaså att bidra till god stämning och positivitet och att du har en ”Can do” attityd är för oss självklart.
 
Tjänsten är ett föräldravikariat med möjlighet till förlängning.
 
Vi kallar löpande till intervju varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.




Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik. Visa mindre

PIM-koordinator

Ansök    Jan 17    Derome AB    Inköpsassistent
Derome är en växande koncern som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden, långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Vi är 2 700 medarbetare och har en omsättning på 10 miljarder kronor. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att utvecklas. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi värdesätter ett hälsosamt arbetsliv med ett... Visa mer
Derome är en växande koncern som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden, långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Vi är 2 700 medarbetare och har en omsättning på 10 miljarder kronor.

Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att utvecklas. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi värdesätter ett hälsosamt arbetsliv med ett öppet, positivt och inkluderande arbetsklimat. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna och därför arbetar vi kontinuerligt med kompetensutveckling och närvarande, engagerande ledarskap för att vi tillsammans ska bidra till vår vision. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av vårt företag.

ARBETSUPPGIFTER
Är du en stjärna på att skapa, uppdatera och utveckla produktinformation för e-handel? Har du också ett brinnande intresse för bygg- och industriprodukter? Är du dessutom bra på att koordinera, administrera och samordna ? då tror vi att du är som skapt för denna tjänst!

Som PIM-koordinator tillhör du masterdataavdelningen som består av ett team med produktadministratörer, applikationsspecialister och PIM-koordinatorer. Du kommer att rapportera till Chef Masterdata och vara en av tre personer i teamet som fokuserar på försäljningskanalen e-handel. Du arbetar för att förbättra kundupplevelsen i e-handeln genom uppsatta berikningsmål i ett brett sortiment som täcker in byggmaterial, järnvaror och industriprodukter.

I rollen består de huvudsakliga arbetsuppgifterna av:
- Bidra med att utveckla den digitala kundupplevelsen av produktinformation, arbetssätt och rutiner
- Kvalitetssäkra texter, rubriker och bilder samt att samla in produktinformation från leverantörer och sammanställa PIM
- Klassa artiklar och varianter i rätt produktfamilj och strukturgrupp
- Berika artiklar med attributvärden och egenskaper med hjälp av leverantörsinformation enligt ETIM-standard
- Effektiv insamling av produktinformation från Deromes leverantörer via branschdatabaser och Excel-filer

KVALIFIKATIONER
För att lyckas i rollen ser vi att du tar ett stort eget ansvar, är lösningsorienterad och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i team och ser det som en självklarhet att hjälpa och supportera kollegor. Du är självgående, strukturerad och kan prioritera och organisera ditt arbete på egen hand.

Vi söker dig som har:
- Har tidigare erfarenhet från att arbeta i PIM eller ett annat produktinformationssystem
- Har goda kunskaper i Excel
- Har god dator- och systemvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift



ÖVRIG INFORMATION
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Placering är vid vår anläggning i Derome. Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 31 januari eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten.

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser



Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar samt på våra maskinuthyrningsdepåer i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana ? tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på derome.se Visa mindre

PIM-koordinator

Ansök    Dec 10    Derome AB    Inköpsassistent
Derome är en växande koncern som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden, långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Vi är 2 700 medarbetare och har en omsättning på 10 miljarder kronor. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att utvecklas. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi värdesätter ett hälsosamt arbetsliv med ett... Visa mer
Derome är en växande koncern som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden, långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Vi är 2 700 medarbetare och har en omsättning på 10 miljarder kronor.

Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att utvecklas. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi värdesätter ett hälsosamt arbetsliv med ett öppet, positivt och inkluderande arbetsklimat. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna och därför arbetar vi kontinuerligt med kompetensutveckling och närvarande, engagerande ledarskap för att vi tillsammans ska bidra till vår vision. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av vårt företag.

ARBETSUPPGIFTER
Är du en stjärna på att skapa, uppdatera och utveckla produktinformation för e-handel? Har du också ett brinnande intresse för bygg- och industriprodukter? Är du dessutom bra på att koordinera, administrera och samordna ? då tror vi att du är som skapt för denna tjänst!

Som PIM-koordinator tillhör du masterdataavdelningen som består av ett team med produktadministratörer, applikationsspecialister och PIM-koordinatorer. Du kommer att rapportera till Chef Masterdata och vara en av tre personer i teamet som fokuserar på försäljningskanalen e-handel. Du arbetar för att förbättra kundupplevelsen i e-handeln genom uppsatta berikningsmål i ett brett sortiment som täcker in byggmaterial, järnvaror och industriprodukter.

I rollen består de huvudsakliga arbetsuppgifterna av:
- Bidra med att utveckla den digitala kundupplevelsen av produktinformation, arbetssätt och rutiner
- Kvalitetssäkra texter, rubriker och bilder samt att samla in produktinformation från leverantörer och sammanställa PIM
- Klassa artiklar och varianter i rätt produktfamilj och strukturgrupp
- Berika artiklar med attributvärden och egenskaper med hjälp av leverantörsinformation enligt ETIM-standard
- Effektiv insamling av produktinformation från Deromes leverantörer via branschdatabaser och Excel-filer

KVALIFIKATIONER
För att lyckas i rollen ser vi att du tar ett stort eget ansvar, är lösningsorienterad och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i team och ser det som en självklarhet att hjälpa och supportera kollegor. Du är självgående, strukturerad och kan prioritera och organisera ditt arbete på egen hand.

Vi söker dig som har:
- Har tidigare erfarenhet från att arbeta i PIM eller ett annat produktinformationssystem
- Har goda kunskaper i Excel
- Har god dator- och systemvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift



ÖVRIG INFORMATION
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Placering är vid vår anläggning i Derome. Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 2 januari eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten.

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser



Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar samt på våra maskinuthyrningsdepåer i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana ? tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på derome.se Visa mindre

Inköpsassistent till Belid Lighting Group

Ansök    Nov 16    Wise Professionals AB    Inköpsassistent
Nu har vi på The Pace/Wise Professionals ett grymt uppdrag för dig som vill vara en del av en dynamisk inköpsorganisation på Belid Lightning Group AB i Varberg. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och kommer att pågå i 6 månader med möjlighet till ytterligare förlängning. Ditt uppdrag Som inköpsassistent kommer du att tillhöra inköpsorganisationen som idag består av 4 medarbetare och du kommer att rapportera till inköpschefen. Du kommer a... Visa mer
Nu har vi på The Pace/Wise Professionals ett grymt uppdrag för dig som vill vara en del av en dynamisk inköpsorganisation på Belid Lightning Group AB i Varberg. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och kommer att pågå i 6 månader med möjlighet till ytterligare förlängning.

Ditt uppdrag
Som inköpsassistent kommer du att tillhöra inköpsorganisationen som idag består av 4 medarbetare och du kommer att rapportera till inköpschefen. Du kommer att ha många kontaktytor så väl internt som externt och vara ett administrativt stöd för organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter:

·  Generera inköpsorder i affärssystem för beställning gentemot leverantör

·  Avrop från ramorder i affärssystem Monitor

·  Registervård

·  Ansvara för kontakten med leverantörer

Din bakgrund
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare och det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Monitor sedan tidigare. Vidare behärskar du Officepaketet väl. Du är van vid, ett periodvis, högt tempo och du trivs med att hantera flera uppgifter parallellt, högt som lågt. Du har ett flexibelt- och lösningsorienterat förhållningssätt. Vidare är du van vid att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Du arbetar strukturerat och organiserat, håller en hög servicenivå i allt du gör och har en god kommunikativ förmåga. Du kommunicerar bekvämt på svenska så väl som engelska.

Om Belid Lighting Group
Belid Lighting Group är en av norra Europas ledande belysningstillverkare. Med över 50 års erfarenhet är vi en stark partner till bl.a. både offline och online detaljhandel, partihandel och projektmarknad.

I Belid Lighting Group ingår varumärkena Belid och Herstal samt agenturer för varumärkena Cable Cup och Creative Cables. Målsättningen är att med stor flexibilitet tillgodose våra kunders specifika belysningsbehov inom både privat och offentlig miljö. Detta gör vi genom gedigen kunskap och erfarenhet, lyhördhet för våra kunders behov och med omtanke för miljön. Belid Lighting Group har sitt huvudkontor och fabrik i Tångaberg, norr om Varberg. Belid Lighting Group har 170 erfarna medarbetare.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Ansvarig för rollen är Konsultchef Stephanie Grammenidis ([email protected])

Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Produktsupport

Ansök    Sep 10    Derome AB    Inköpsassistent
1946 startade Karl Andersson den första cirkelsågen i halländska Derome. Idag driver tredje generationen av ägarfamiljen Derome, som är Sveriges största familjeägda träindustri med 2 700 medarbetare och en omsättning på 10 miljarder kronor. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter oc... Visa mer
1946 startade Karl Andersson den första cirkelsågen i halländska Derome. Idag driver tredje generationen av ägarfamiljen Derome, som är Sveriges största familjeägda träindustri med 2 700 medarbetare och en omsättning på 10 miljarder kronor.

Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter och lägger extra kraft på hälsa och välmående, ett hälsosamt och balanserat arbetsliv är viktigt för oss. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av Sveriges största familjeägda träindustri.



ARBETSUPPGIFTER
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med produktinformation och söker nu nästa utmaning i karriären? Är du dessutom noggrann i ditt arbete och finns tillgänglig för start omgående? Då kan det vara dig vi söker för rollen som produktsupport!

Som produktsupport tillhör du avdelningen Supply Chain och arbetar i team med produktchef. I din roll ansvarar du för att assistera din produktchef med löpande uppgifter kring inköpsprocessen så som sortimentsplanering, berkning, datavalidering och ärendehantering.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
· Nära samarbete med Deromes produktchefer inom flera produktsegment
· In- och utfasning av produkter och artiklar i Deromes sortiment
· Validera och berika prisinformation för Deromes artiklar
· Kvalitetssäkra artikeldata från Deromes leverantörer och externa produktdatabaser
· Berika artiklar och produkter för Deromes e-handel och affärssystem
· Stötta kollegor, kunder och leverantörer i frågor som rör produkt- och artikeldata via ärendehanteringssystem
av nya artiklar och leverantörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en högskoleutbildning eller motsvarande med inköpsinriktning samt ett par års erfarenhet från arbete med inköpsadministration, goda kunskaper i Microsoft Excel samt erfarenhet av PIM-system.

För att lyckas i rollen ser vi att du tar ett stort eget ansvar, är lösningsorienterad och kommunikativ. Du är idérik och trivs i en snabbfotad organisation under uppbyggnad. Du trivs med att arbeta i team och ser det som en självklarhet att hjälpa och supportera kollegor. Du är självgående, strukturerad och kan prioritera och organisera ditt arbete på egen hand.



ÖVRIG INFORMATION
Vi erbjuder dig en spännande tjänst på en nystartad avdelning med goda möjligheter att utvecklas vidare inom koncernen. Derome drivs av en vinnarkultur och tror att ett effektivt och strukturerat arbete är en nyckel och framgångsfaktor för framtiden i kedjan från skog till färdigt hus.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Placering är vid vår anläggning i Derome.
Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 8 oktober eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten.

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser



Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana ? tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på derome.se Visa mindre

Inköp/varuflödesassistent

Ansök    Okt 5    Scorett Footwear AB    Inköpsassistent
Scorett-gruppen är en av Sveriges ledande skokedjor inom detaljhandeln. Vi arbetar med att till varje säsong ta fram ett attraktivt sortiment med mycket hög kvalitet, trendfaktor och god komfort för både herr och dam. Vi ger alla medarbetare god produktkompetens och chans till utveckling och karriär – vilket är nyckeln till vår framgång. Vi arbetar också för en hållbar utveckling! Om tjänsten Vi fortsätter att utöka vår avdelning och söker nu en inköp/varu... Visa mer
Scorett-gruppen är en av Sveriges ledande skokedjor inom detaljhandeln. Vi arbetar med att till varje säsong ta fram ett attraktivt sortiment med mycket hög kvalitet, trendfaktor och god komfort för både herr och dam. Vi ger alla medarbetare god produktkompetens och chans till utveckling och karriär – vilket är nyckeln till vår framgång. Vi arbetar också för en hållbar utveckling!
Om tjänsten
Vi fortsätter att utöka vår avdelning och söker nu en inköp/varuflödesassistent där du kommer att stötta våra inköpare samt assistera vid frågor som rör vårt varuflöde.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Analysering av inköpsbehov
Orderstansning
Faktura uppföljning
Leveransbevakning
Leverantörskontakter
Administrera varuflöde mot våra butiker
Inleveranser av varor
Övriga administrativa uppgifter på inköp- och varorflödesavdelningen

Bakgrund och kvalifikationer
Vi tror att du analytiskt, sifferorienterad, strukturerad och noggrann. Du ska kunna hålla deadlines, vara effektiv, tycka om ett högt arbetstempo och vara modeintresserad. Det är mycket meriterande om du har någon form av inköpsrelaterad utbildning och/eller logistikutbildning. Du behärskar engelska och är en van datoranvändare och goda kunskaper i Officepaketet. Är du dessutom flexibel och har en ”inga-problem-inställning” så är du helt rätt för oss!
Tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning som sträcker sig till slutet av juni 2022. För rätt person finns det goda möjligheter för en fortsatt karriär på Scorett. Tjänsten är förlagd på vårt huvudkontor i Varberg.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Produktkoordinator

Ansök    Sep 1    Derome AB    Inköpsassistent
1946 startade Karl Andersson den första cirkelsågen i halländska Derome. Idag driver tredje generationen av ägarfamiljen Derome, som är Sveriges största familjeägda träindustri med 2 700 medarbetare och en omsättning på 10 miljarder kronor. Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter oc... Visa mer
1946 startade Karl Andersson den första cirkelsågen i halländska Derome. Idag driver tredje generationen av ägarfamiljen Derome, som är Sveriges största familjeägda träindustri med 2 700 medarbetare och en omsättning på 10 miljarder kronor.

Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter och lägger extra kraft på hälsa och välmående, ett hälsosamt och balanserat arbetsliv är viktigt för oss. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av Sveriges största familjeägda träindustri.



ARBETSUPPGIFTER
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med produktadministration och söker nu nästa utmaning i karriären? Är du dessutom noggrann i ditt arbete och en självständig problemlösare? Då kan det vara dig vi söker för rollen som Produktkoordinator inom EMV!

EMV (egna märkesvaror) tillhör vår inköpsavdelning och har i uppdrag att utveckla Deromes egna varumärken. Vi ansvarar för uppbyggnad, utveckling, avvikelsehantering och underhåll av Deromes EMV. Vi ses som internleverantör som verkar för att utmana och stärka vårt totala sortiment. Våra ledord är långsiktiga, enkla, drivande och ansvarstagande.

I rollen består de huvudsakliga arbetsuppgifterna av:
- Inköp och artikelhantering av Deromes EMV sortiment samt löpande arbete med att kvalitetssäkra, berika och uppdatera sortiment och produktdata.
- Stötta och projektleda interna avdelningar som är involverade i EMV-arbetet.
- Vara med och driva utvecklingen av processeffektivisering.
- Hantering och support av verksamhetens behov kring ärenden som rör sortiment och varumärkesstrategi. Exempel på verksamhetens intressenter är produktchefer, butikspersonal, lagerpersonal, e-handelsteam, logistiker eller miljösamordnare. Ärenden kan röra frågor angående framtida sortiment, befintlig sortimentsutveckling, förpackningsdesign, produkttexter, miljödata eller lansering av nya artiklar och varumärken.

KVALIFIKATIONER
För att lyckas i rollen ser vi att du tar ett stort eget ansvar, är lösningsorienterad och kommunikativ. Du är idérik och trivs i en snabbfotad organisation under uppbyggnad. Du trivs med att arbeta i team och ser det som en självklarhet att hjälpa och supportera kollegor. Du är självgående, strukturerad och kan prioritera och organisera ditt arbete på egen hand.

Vi söker dig som har:
- ett långsiktigt tänk och förmåga att hitta hållbara och effektiva rutiner.
- en enkel och rak kommunikation till kollegor och närliggande interna avdelningar.
- ett starkt eget driv för att utföra, färdigställa och utveckla arbete över tid.
- en tydligt ansvarstagande personlighet.

Vi ser det meriterande om du har:
- handel och/eller E-handelserfarenhet
- erfarenhet av projektarbete eller utvecklingsarbete
- erfarenhet av affärssystemet IFS
För tjänsten krävs att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina sociala färdigheter vilket för oss bland annat innebär att du är en självständig problemlösare med en god kommunikativ förmåga. Vårt EMV-team jobbar aktivt mot hela koncernen och verkar för att förenkla kundernas vardag genom bra sortiment till rätt pris. Du trivs därför med att arbeta i team, tänka nytt och våga ifrågasätta samt drivs av att effektivisera och förenkla vårt arbetssätt.



ÖVRIG INFORMATION
Vi erbjuder dig en spännande tjänst på en nystartad avdelning med goda möjligheter att utvecklas vidare. Derome drivs av en vinnarkultur och tror att ett effektivt och strukturerat arbete är en nyckel och framgångsfaktor för framtiden i kedjan från skog till färdigt hus.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Placering är vid vår anläggning i Derome. Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 16 september eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten.

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser



Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana ? tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på derome.se Visa mindre

Inköp/varuflödesassistent

Ansök    Jun 29    Scorett Footwear AB    Inköpsassistent
Om tjänsten Vi söker en inköp/varuflödesassistent där du kommer att stötta våra inköpare samt assistera vid i frågor som berör vårt varuflöde. Exempel på arbetsuppgifter är: - Analysering av inköpsbehov - Orderstansning - Faktura uppföljning - Leveransbevakning - Leverantörskontakter - Administrera varuflöde mot våra butiker - Inleveranser av varor - Övriga administrativa uppgifter på inköp o... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en inköp/varuflödesassistent där du kommer att stötta våra inköpare samt assistera vid i frågor som berör vårt varuflöde.
Exempel på arbetsuppgifter är:
- Analysering av inköpsbehov
- Orderstansning
- Faktura uppföljning
- Leveransbevakning
- Leverantörskontakter
- Administrera varuflöde mot våra butiker
- Inleveranser av varor
- Övriga administrativa uppgifter på inköp och varorflödesavdelningen
Bakgrund och kvalifikationer
Vi tror att du analytiskt, sifferorienterad, strukturerad och noggrann. Du ska kunna hålla deadlines, vara effektiv, tycka om ett högt arbetstempo och vara modeintresserad. Det är mycket meriterande om du har någon form av inköpsrelaterad utbildning och/eller logistikutbildning. Du behärskar engelska och är en van datoranvändare och goda kunskaper i Officepaketet. Är du dessutom flexibel och har en ”inga-problem-inställning” så är du helt rätt för oss!
Tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning fram till årsskiftet med start i augusti. För rätt person finns det goda möjligheter för en fortsatt karriär på Scorett. Tjänsten är förlagd på vårt huvudkontor i Varberg.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Inköpsassistent till Belid Lighting Group

Nu har vi på The Pace/Wise Professionals ett grymt uppdrag för dig som vill vara en del av en dynamisk inköpsorganisation på Belid Lightning Group AB i Varberg. Tjänsten är på heltid med start i augusti och kommer att pågå fram till årsskiftet 2022. Ditt uppdrag Som inköpsassistent kommer du att tillhöra inköpsorganisationen som idag består av 4 medarbetare och du kommer att rapportera till inköpschefen. Du kommer att ha många kontaktytor så väl internt ... Visa mer
Nu har vi på The Pace/Wise Professionals ett grymt uppdrag för dig som vill vara en del av en dynamisk inköpsorganisation på Belid Lightning Group AB i Varberg. Tjänsten är på heltid med start i augusti och kommer att pågå fram till årsskiftet 2022.

Ditt uppdrag

Som inköpsassistent kommer du att tillhöra inköpsorganisationen som idag består av 4 medarbetare och du kommer att rapportera till inköpschefen. Du kommer att ha många kontaktytor så väl internt som externt och vara ett administrativt stöd för organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter:

·        Generera inköpsorder i affärssystem för beställning gentemot leverantör

·        Avrop från ramorder i affärssystem Monitor

·        Registervård

·        Ansvara för kontakten med leverantörer

Din bakgrund

Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare och det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Monitor sedan tidigare. Vidare behärskar du Officepaketet väl. Du är van vid, ett periodvis, högt tempo och du trivs med att hantera flera uppgifter parallellt, högt som lågt. Du har ett flexibelt- och lösningsorienterat förhållningssätt. Vidare är du van vid att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Du arbetar strukturerat och organiserat, håller en hög servicenivå i allt du gör och har en god kommunikativ förmåga. Du kommunicerar bekvämt på svenska så väl som engelska.

Om Belid Lighting GroupBelid Lighting Group är en av norra Europas ledande belysningstillverkare. Med över 50 års erfarenhet är vi en stark partner till bl.a. både offline och online detaljhandel, partihandel och projektmarknad.

I Belid Lighting Group ingår varumärkena Belid och Herstal samt agenturer för varumärkena Cable Cup och Creative Cables. Målsättningen är att med stor flexibilitet tillgodose våra kunders specifika belysningsbehov inom både privat och offentlig miljö. Detta gör vi genom gedigen kunskap och erfarenhet, lyhördhet för våra kunders behov och med omtanke för miljön. Belid Lighting Group har sitt huvudkontor och fabrik i Tångaberg, norr om Varberg. Belid Lighting Group har 170 erfarna medarbetare.

När du blir en av ossSom konsult hos The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Nyfiken på att veta mer?Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Ansvarig för rollen är Konsultchef Stephanie Grammenidis ([email protected])

Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Inköpsassistent till Belid Lighting Group

Ansök    Jun 21    Wise Professionals AB    Inköpsassistent
Nu har vi på The Pace/Wise Professionals ett grymt uppdrag för dig som vill vara en del av en dynamisk inköpsorganisation på Belid Lightning Group AB i Varberg. Tjänsten är på heltid med start i augusti och kommer att pågå fram till årsskiftet 2022. Ditt uppdrag Som inköpsassistent kommer du att tillhöra inköpsorganisationen som idag består av 4 medarbetare och du kommer att rapportera till inköpschefen. Du kommer att ha många kontaktytor så väl internt... Visa mer
Nu har vi på The Pace/Wise Professionals ett grymt uppdrag för dig som vill vara en del av en dynamisk inköpsorganisation på Belid Lightning Group AB i Varberg. Tjänsten är på heltid med start i augusti och kommer att pågå fram till årsskiftet 2022.

Ditt uppdrag

Som inköpsassistent kommer du att tillhöra inköpsorganisationen som idag består av 4 medarbetare och du kommer att rapportera till inköpschefen. Du kommer att ha många kontaktytor så väl internt som externt och vara ett administrativt stöd för organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter:

·        Generera inköpsorder i affärssystem för beställning gentemot leverantör

·        Avrop från ramorder i affärssystem Monitor

·        Registervård

·        Ansvara för kontakten med leverantörer

Din bakgrund

Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll tidigare och det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Monitor sedan tidigare. Vidare behärskar du Officepaketet väl. Du är van vid, ett periodvis, högt tempo och du trivs med att hantera flera uppgifter parallellt, högt som lågt. Du har ett flexibelt- och lösningsorienterat förhållningssätt. Vidare är du van vid att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Du arbetar strukturerat och organiserat, håller en hög servicenivå i allt du gör och har en god kommunikativ förmåga. Du kommunicerar bekvämt på svenska så väl som engelska.

Om Belid Lighting Group

Belid Lighting Group är en av norra Europas ledande belysningstillverkare. Med över 50 års erfarenhet är vi en stark partner till bl.a. både offline och online detaljhandel, partihandel och projektmarknad.

I Belid Lighting Group ingår varumärkena Belid och Herstal samt agenturer för varumärkena Cable Cup och Creative Cables. Målsättningen är att med stor flexibilitet tillgodose våra kunders specifika belysningsbehov inom både privat och offentlig miljö. Detta gör vi genom gedigen kunskap och erfarenhet, lyhördhet för våra kunders behov och med omtanke för miljön. Belid Lighting Group har sitt huvudkontor och fabrik i Tångaberg, norr om Varberg. Belid Lighting Group har 170 erfarna medarbetare.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Ansvarig för rollen är Konsultchef Stephanie Grammenidis ([email protected])

Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Inköpsassistent för sommarjobb till kund i Varberg

Ansök    Mar 22    Lernia    Inköpsassistent
Just nu söker vi en inköpsassistenter för sommarjobb till en av våra kunder i Varberg. • Perfekt för sig som studerar inköp eller logistik och vill få arbetslivserfarenhet under sommaren! Uppdraget kommer vara en del av vår uthyrningsverksamhet där du blir anställd av Lernia och arbetar som konsult hos vår kund. Där får du möjligheten att skapa erfarenheter för framtiden, knyta nya kontakter i arbetslivet och bredda ditt yrkeskunnande. Arbetsuppgifter... Visa mer
Just nu söker vi en inköpsassistenter för sommarjobb till en av våra kunder i Varberg.

• Perfekt för sig som studerar inköp eller logistik och vill få arbetslivserfarenhet under sommaren!

Uppdraget kommer vara en del av vår uthyrningsverksamhet där du blir anställd av Lernia och arbetar som konsult hos vår kund. Där får du möjligheten att skapa erfarenheter för framtiden, knyta nya kontakter i arbetslivet och bredda ditt yrkeskunnande.

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer innefatta:

• Inköp och prisberäkning
• Orderhandläggning
• Inleveranser
• Leverantörsbevakning

Du kommer arbeta vardagar, måndag- fredag under klassiska kontorstider med möjlighet till flex.

Uppdraget är tänkt att pågå mellan v. 24-33 enligt överenskommelse.

Du får alltid en noggrann genomgång och uppdragsbeskrivning innan uppstart.

Formella kompetenser

För att passa in i rollen bör du ha relevant utbildning, eller motsvararande arbetslivserfarenhet sedan tidigare. Detta ihop med goda språk- och skriv kunskaper i svenska och engelska. Ytterligare språk är meriterande.

V kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.
Tester kan förkomma i rekryteringsprocessen.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är noggrann och detaljfokuserad, ihop med att vara social, flexibel och prestigelös. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö, där du ges möjligheten att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du ska även ha lätt för att skapa struktur, kunna prioritera och arbeta effektivt mot deadlines. Du är mån om dina kollegor och bidrar gärna till arbetsglädje på arbetsplatsen.

Anställningsform/ Omfattning/ Tjänstgöringsort
Visstidsanställning/ heltid/Varberg

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se. Visa mindre

Supply Planner / Varuflödesansvarig

Ansök    Sep 10    NilsonGroup    Inköpsassistent
NilsonGroup är Skandinaviens ledande skokoncern. Genom våra butikskoncept; DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns, Radical Sports samt franchisebaserade Ecco Stores kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud i kombination med starka varumärken. Med ca 300 butiker i Sverige, Norge och Finland omsatte NilsonGroup 3 miljarder under 2018. Befattning:  Vi söker nu en medarbetare till varuflödesavdelningen för DinSko på huvudkontoret i Varbe... Visa mer
NilsonGroup är Skandinaviens ledande skokoncern. Genom våra butikskoncept; DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns, Radical Sports samt franchisebaserade Ecco Stores kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud i kombination med starka varumärken. Med ca 300 butiker i Sverige, Norge och Finland omsatte NilsonGroup 3 miljarder under 2018.

Befattning:  Vi söker nu en medarbetare till varuflödesavdelningen för DinSko på huvudkontoret i Varberg. 

Omfattning: Vikariat, tom augusti 2020 med möjlighet till förlängning.

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Rollen

I rollen som Supply Planner / varuflödesansvarig ansvarar du för att balansera varuförsörjningen från vårt centrallager till butik. Du ansvarar för orderläggning, leverans, påfyllnad samt tillgänglighet i butik. Vidare ska du bidra till att kontinuerligt utveckla samt förbättra Din Sko's varuplanering.

Som varuflödesansvarig arbetar du på varuflödesavdelningen för DinSko. Du samarbetar nära DinSko's inköpsavdelning, logistikavdelningen samt har löpande kontakt med DinSko's  butiker i Sverige, Norge och Finland.

Huvudsakliga arbetsuppgifter


• Ansvara för orderläggning
• Ansvara för att order blir spridd och fördelad till butik
• Ansvara för att driva, bevaka och följa upp utfördelning av varor från lager
• Ansvara för försäljnings- och lageruppföljning som stöd för varufördelningen
• Vara drivande och arbeta för att butikerna skall ha rätt lagernivåer vid säsongens slut
• Ta fram underlag och rekommendationer för prisnedsättningar
• Bevaka och säkerställa varuflödet inför butikskampanjer

Utbildningskrav

Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom inköp, supply chain, logistik eller motsvarade.  

Erfarenhets- och kunskapskrav

Yrkeserfarenhet från supply chain (varuflödesfrågor) och gärna från detaljhandel.
Du har en stor analytisk förmåga, grundläggande kunskaper i Excel samt gärna erfarenhet av att arbeta med affärssystem. 

Personliga kompetenser

Du är affärsorienterad, strukturerad, initiativrik och har en förståelse för hela supply chain och de flöden som ingår i varuförsörjning. En förutsättning för att trivas i rollen är att du tycker om att arbeta i ett företag där förändring och förbättring är en del av vardagen.

Utvecklas hos oss:

Är du rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet till stort ansvar. 

Välkommen att söka tjänsten! 

Sista ansökningsdag för den här tjänsten är 2019-09-30

NilsonGroup, Härdgatan 7, Varberg


NilsonGroup strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare, där våra medarbetare kan trivas, utvecklas och känna stolthet.

Vi tänker på KUNDEN - Vi tänker ENKELT - Vi tänker NYTT - Vi tänker och visar TILLIT Visa mindre

Supply Planner / Varuflödesansvarig

Ansök    Apr 29    NilsonGroup    Inköpsassistent
NilsonGroup är Skandinaviens ledande skokoncern. Genom våra butikskoncept; DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns, Radical Sports samt franchisebaserade Ecco Stores kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud i kombination med starka varumärken. Med ca 300 butiker i Sverige, Norge och Finland omsatte NilsonGroup 3 miljarder under 2018. Befattning:  Vi söker nu en medarbetare till varuflödesavdelningen för DinSko på huvudkontoret i Varbe... Visa mer
NilsonGroup är Skandinaviens ledande skokoncern. Genom våra butikskoncept; DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns, Radical Sports samt franchisebaserade Ecco Stores kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud i kombination med starka varumärken. Med ca 300 butiker i Sverige, Norge och Finland omsatte NilsonGroup 3 miljarder under 2018.

Befattning:  Vi söker nu en medarbetare till varuflödesavdelningen för DinSko på huvudkontoret i Varberg. 

Omfattning: Vikariat, ca 1 år med möjlighet till förlängning.

Tillträde: Augusti

Rollen

I rollen som Supply Planner / varuflödesansvarig ansvarar du för att balansera varuförsörjningen från vårt centrallager till butik. Du ansvarar för orderläggning, leverans, påfyllnad samt tillgänglighet i butik. Vidare ska du bidra till att kontinuerligt utveckla samt förbättra Din Sko's varuplanering.

Som varuflödesansvarig arbetar du på varuflödesavdelningen för DinSko. Du samarbetar nära DinSko's inköpsavdelning, logistikavdelningen samt har löpande kontakt med DinSko's  butiker i Sverige, Norge och Finland.

Huvudsakliga arbetsuppgifter


• Ansvara för orderläggning
• Ansvara för att order blir spridd och fördelad till butik
• Ansvara för att driva, bevaka och följa upp utfördelning av varor från lager
• Ansvara för försäljnings- och lageruppföljning som stöd för varufördelningen
• Vara drivande och arbeta för att butikerna skall ha rätt lagernivåer vid säsongens slut
• Ta fram underlag och rekommendationer för prisnedsättningar
• Bevaka och säkerställa varuflödet inför butikskampanjer

Utbildningskrav

Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom inköp, supply chain, logistik eller motsvarade.  

Erfarenhets- och kunskapskrav

Yrkeserfarenhet från supply chain (varuflödesfrågor) och gärna från detaljhandel.
Du har en stor analytisk förmåga, grundläggande kunskaper i Excel samt gärna erfarenhet av att arbeta med affärssystem. 

Personliga kompetenser

Du är affärsorienterad, strukturerad, initiativrik och har en förståelse för hela supply chain och de flöden som ingår i varuförsörjning. En förutsättning för att trivas i rollen är att du tycker om att arbeta i ett företag där förändring och förbättring är en del av vardagen.

Utvecklas hos oss:

Är du rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet till stort ansvar. 

Välkommen att söka tjänsten! 

Sista ansökningsdag för den här tjänsten är 2019-05-26

NilsonGroup, Härdgatan 7, Varberg


NilsonGroup strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare, där våra medarbetare kan trivas, utvecklas och känna stolthet.

Vi tänker på KUNDEN - Vi tänker ENKELT - Vi tänker NYTT - Vi tänker och visar TILLIT Visa mindre